חדשות והודעות

משלחת מאוניברסיטת אוטרכט ביקרה ב-HIT כאורחת רשות המו"פ

 
המשלחת הגיעה לארץ לסיור באקדמיה ובתעשייה הישראלית, ובמסגרת זו ביקרה גם ב-HIT כאורחת רשות המו"פ. היא התמקדה בעיקר בנושא ה-Internet of Things) IoT).
 
המשלחת כללה למעלה מ- 30 סטודנטים (תארים ראשון ושני) וחברי סגל מהמחלקות למדעי המחשב ומדעי המידע באוניברסיטת אוטרכט, אחת האוניברסיטאות המובילות בהולנד ובאירופה בכלל.
במסגרת המפגש נסקרו פעילויות שונות בתחום ה- IoT בקמפוס, המתקיימות במסגרת מרכזי המו"פ המולטי-דיסציפלינריים השונים (כגון: CARE, MADE וסייבר).
 
 
בפני חברי המשלחת נשאו דברים ד"ר רפי ברכאן, ראש רשות המו"פ וקשרי החוץ, ד"ר הראל מנשרי, מרכז תחום הסייבר במכון, וד"ר דניל אומנסקי מנהל אקדמי של מעבדת MADE.
במפגש הוצגו קורסים שבהם יש נגיעה ב- IoT, והאורחים האזינו גם להרצאה מפי מר יוסי זגורי, ראש מרכז I.T.C , אודות IoT בתעשייה.
 
הרשמים שהתקבלו מהמשלחת היו חיוביים ביותר, הן על הארוח והן על התוכן, והאורחים אף ציינו כי לאור הביקור הם רואים את ישראל באופן שונה מזה שבו היא מוצגת באמצעי התקשורת. סוכם שרשות המו"פ תבסס קשר אקדמי-מחקרי עם המחלקות למדעי המחשב ומדעי המידע באוניברסיטת אוטרכט בתחומי ה- IoT ובכלל, בין היתר במסגרות כגון ארסמוס+.