חדשות והודעות

מרכז החדשנות והמעבדות נחנך רשמית ב HIT


בטקס רשמי נחנך מרכז החדשנות ומרכז המעבדות במכון בנוכחות אנשי סגל ואורחים. המרכז, אשר מהווה מרכז על למחקר יישומי, כולל מספר מעבדות: מעבדה לרובוטיקה ומערכות נבונות, מעבדת VLSI-SoC,מעבדה למערכות משובצות מחשב, מעבדה לראייה ממוחשבת, מעבדה לעיבוד קול ותמונה ומעבדה למערכות זמן אמת. כמו כן נפתח מרכז לניהול משא ומתן בניהולה של עו"ד אורנה קופלביץ , מרצה בפקולטה לניהול טכנולוגיה ומומחית למשא ומתן.


פרופ' יעקובוב ופרופ' גרוסמן בטקס. צילום: מעיין רימר

פרופ' יעקובוב ציין בדברי הברכה שלו כי הקמת מרכזים חדשניים למחקר יישומי רב תחומי הוא אחד היעדים האסטרטגיים של המכון לחמש השנים הקרובות. מרכזים אלה אמורים למנף את המכון, למתגו ולהעניק לו מקום של כבוד בקרב הקהילה האקדמית- מחקרית, בקרב התעשייה ובקרב גורמי ממשל כמו כן המרכז ישאף להוות אבן שואבת לחוקרים ולסטודנטים מצטיינים מן המכון ומחוצה לו.


פרופ' עזרא זאב וד"ר יוסף בן עזרא חותכים את הסרט של מרכז החדשנות. צילום: מעיין רימר

פרופסור שלמה גרוסמן, יו"ר ור"ם, נשיא המכללה האקדמית אשקלון ויו"ר ות"ת לשעבר , אשר היה אורח הכבוד של הטקס , אמר בדברי ברכתו כי HIT הוא אחד המוסדות היחידים בהם מספר הסטודנטים נמצא בעליה מתמדת וזאת על אף התחרות העצומה הקיימת בקרב המוסדות האקדמיים בישראל. כמו כן ציין פרופ' גרוסמן כי העובדה שבמכון מתקיימות ארבע תוכניות לתואר שני מעידה על התפתחות קבועה ועל קיומה של מערכת השכלה גבוהה איכותית במכון.