חדשות והודעות

טקס הוקרת סטודנטים מצטיינים 2017

מדי שנה מוענקות תעודות הצטיינות לסטודנטים אשר הציגו יכולות מרשימות והצטיינו בלימודיהם בפקולטות השונות. השנה הוענקו תעודת ההצטיינות ל- 148 סטודנטים מתוכם: 31 בקבוצת "מצטייני נשיא" ו-117 בקבוצת "מצטייני דקאן.
 
פרופ' יעקובוב מעניק תעודה לליאת מוראיטי
פרופ' יעקובוב מעניק תעודה לליאת מוראיטי. צילום: טל קירשנבאום

מצטייני הנשיא מהווים את האחוז העליון מסך הסטודנטים בפקולטה, וזכו במלגה ע"ס 4500 ₪ כל אחד. מצטייני דקאן המהווים את ה- 5% העליונים  מסך הסטודנטים בכל שנת לימודים בפקולטה. 
הטקס המרגש נערך בנוכחות הנהלת המכון, חברי הסגל האקדמי , וכמובן הסטודנטים המצטיינים ובני משפחותיהם.

בדברי ברכתו לסטודנטים המצטיינים אמר  נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב: "השנה החלטנו להרחיב את המעגל ולהעניק תעודות הצטיינות ל-31 סטודנטים כ"מצטייני נשיא"  ו- 118 כ"מצטייני דקאן"  כי אני מאמין  ומשוכנע שכל אחד מכם משקף מצוינות אמיתית. אתם המנהיגים הטכנולוגיים והחברתיים של ישראל והמצוינות האקדמית שלכם תלווה אתכם לאורך כל הדרך. עתיד המדינה נמצא בידיכם ואתם תמשיכו להצטיין גם הלאה במקומות העבודה שלכם כי מצוינות והצטיינות הן "מחלות כרוניות". 

משתתפי האירוע
צילום: טל קירשנבאום
 
בשם הסטודנטים המצטיינים בירכה, ליאת מוראיטי, סטודנטית בשנה ד' בפקולטה לניהול טכנולוגיה אשר אמרה : "אני יכולה לומר בגאווה שהכלים החשובים ביותר שקיבלתי במכון הטכנולוגי לא היו קשורים רק לתחום האקדמי, אלא דווקא לכישורי החיים - המשמעת העצמית, נשיאה באחריות אישית לתהליך הלימודים, ניהול זמן מיטבי, ההבנה שהכל תלוי בי ושאני קובעת את הדרך, וכמובן - אחראית לתוצאה.
 
כל אלו ועוד תרמו רבות לעיצוב דמותי ואישיותי.  אני רוצה להודות לסגל המרצים, על המקצועיות, העזרה, התמיכה והאוזן הקשבת – זה לא מובן מאליו בשבילי ואני חושבת שהיחס האישי הוא זה שעושה את כל ההבדל".

ד
ד"ר עינב, פרופ' שויחט, פרופ' יעקובוב ופרופ' רונן. צילום: טל קירשנבאום
 
ד"ר יוליה עינב, דקאנית הסטודנטים אמרה כי "סטודנט מצטיין" הוא זה שלוקח את תהליך הלימוד צעד אחד הלאה, שלא מסתפק במועט בהישגיו ותמיד שואף למיצוי הפוטנציאל הטמון בו בעזרת העבודה הקשה והמתמשכת וההרגלים הנכונים.
 
אמנם  אתם זכיתם היום בפרס ההצטיינות, אך גם המכון יוצא נשכר מכך. יש בנו תחושת סיפוק עצומה ואנו שמחים על כך שההשקעה והמאמצים שלנו מניבים פירות משובחים. אתם, המצטיינים של היום, מהווים את עמוד התווך שיחזק ויוביל את החברה והתעשייה בעתיד. אני בטוחה שתעלו ותצליחו בכל דרך שתבחרו ותהיו השגרירים שלנו, של המכון הטכנולוגי חולון בחברה הישראלית ובעולם".
 
 
 
פורסם: 17.5.17