חדשות והודעות

המנכ"ל הנבחר החדש של עיריית חולון בביקור רשמי ראשון ב HIT

 
יוסי סילמן המנכ"ל הנבחר החדש של עיריית חולון, הגיע לביקור רשמי ראשון  במכון במסגרת תפקידו החדש. אל מר סילמן התלווה  ד"ר משה לייבה, מנהל אגף חדשנות בחינוך, אשר מונה לאחרונה כחבר בחבר הנאמנים של HIT ורפי וזאנה, ע' מנכ״ל עיריית חולון לתרבות ואמנות.
 

מר שמואל גולדברג -מנכ"ל המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב -נשיא המכון, יוסי סילמן -המנכ"ל עיריית חולון, רפי וזאנה -ע' מנכ״ל עיריית חולון. צילום:עידן כהן
 
את פני האורחים קיבלו  פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, ומר שמואל גולדברג מנכ"ל HIT. פרופ' יעקובוב בירך את האורחים וציין כי שיתוף הפעולה רב השנים המתקיים בין HIT  לעיריית חולון הוא אחד ממקורות הגאווה של המכון.
 
החיבור הטבעי של המכון לעיר חולון והסינרגיה המתקיימת בין שני הגופים הללו באה לידי ביטוי בתחומים רבים כמו יוזמות משותפות בחינוך הגיל הצעיר ושילוב הסטודנטים והמרצים של המכון בפרוייקטים חברתיים וטכנולוגיים. כמו כן נדונו בביקור שיתופי פעולה בתחומים נופסים כגון תוכנית "מצוינוער", פרויקט המעונות ונושאים נוספים.

במסגרת הביקור סיירו האורחים במעבדה לסינתיזה וחקר ננו חומרים, במרכז הסייבר החדש, במעבדה לטריבולוגיה ובמעבדת הרובוטיקה והתרשמו מהפעילות הענפה המתקיימת במכון.

 
 
 
 פורסם: 1.6.17