חדשות והודעות

עוד צעד ירוק, ועוד אחד...

מערכת השקיה ירוקה, מערכת הדחת אסלות חדשה וגינת התבלינים הן רק דוגמאות לחשיבות שהנהלת המכון מייחסת לקיימות ולחשיבה ירוקה.
 
מערכת מים מושבים במכון
מערכת ההשקיה הממוקמת צמוד לבניין 2

במסגרת היותנו קמפוס ירוק אימצה הנהלת המכון בקשה של סטודנטים במכון  לייעל את מערכת ההשקיה. מערכת ההשקיה החדשה משתמשת במי עיבוי מהמזגנים העובדים בכיתות.
 
מנכ"ל המכון, דובי פלג: "זהו עוד רעיון, והפעם ירוק ומקסים, שהסטודנטים הציעו והנהלת המכון יישמה. לאחרונה אף הורחב השימוש במערכת, ומי העיבוי שנאספים משמשים גם לצורך הדחת אסלות. צעדים אלה מצטרפים לצעדים קודמים שנעשו במכון. אנו משקיעים בעמידה בסטנדרטים של קמפוס ירוק זמן ומשאבים.

מרגש לראות תגובות של סטודנטים ושל אנשי סגל לנושא זה, תגובות המעידות יותר מכל על רגישות חברתית גבוהה אותה אני מעריך מאד. אני תמיד שמח להצעות, רעיונות ותגובות בנושא".

שגיא טבצ'ניק, סטודנט במחלקה לטכנולוגיות למידה כתב למנכ"ל המכון:
 
"חזרנו היום מחופשת הסמסטר ושמתי לב לכמה שינויים בצנרות שונות ברחבי המכון, בעיקר בצבע הצנרת (סגול) אשר בד"כ מצביע על שימוש במים מושבים. הייתי שמח לדעת אם באמת נעשה איזה שהוא שינוי שכזה, כיוון שהוא ראוי לתמיכה מלאה ולהפצה ברבים.
 
תודה מראש על כל התייחסות בנושא,

שגיא טב'צניק
"
 
מערכת מים מושבים במכון
מערכת ההשקיה הממוקמת צמוד לבניין 2 ושילוט ההסבר

בנוסף,  ליד בנין 5 נשתלה על פי בקשת סטודנטים וחברי סגל, גינת תבלינים. גם גינה זו מושקית באמצעות מערכת ההשקיה הירוקה. בגינה זו לכשיצמחו הצמחים ויקלטו - מותר יהיה לקטוף בזהירות ולהנות.