חדשות והודעות

קמפוס ירוק- השלב הבא

 
המועצה הירוקה בראשות מנכ"ל המכון ובריכוז של לימור הרמולין- סבן אחראית קמפוס ירוק התכנסה ב 3 בינואר 2018 והתקיימה בסימן: קמפוס ירוק>> השלב הבא.

מר שמואל גולדברג , מנכ"ל המכון ויו"ר פורום מועצה ירוקה: "אני מברך על כך שהשנה לראשונה המועצה הירוקה היא וועדה רשמית בוועדות המכון. זה מעיד על החשיבות ההולכת וגוברת שהנהלת המכון ומוסדות המכון מייחסים לתחום הירוק, ולפעילות ברוח ירוקה בתחומי הקמפוס".
 

מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון ויו"ר פורום מועצה ירוקה
 
גב' לימור סבן הרמולין, אחראית קמפוס ירוק במכון: "המכון עומד בסטנדרטים הירוקים שהציב המשרד להגנת הסביבה, ובגין עמידה בסטנדרטים אלה קיבל המכון הכרה ומעמד של קמפוס ירוק כבר בשנת 2011. בגין פעילותנו המתמשכת בתחום קיבל המכון אף מעמד של 'קמפוס ירוק מתמיד'. יחד עם זאת,  אנו במכון לא מסתפקים רק בעמידה בסטנדרטים הירוקים שהציב המשרד להגנת הסביבה.  אנו שואפים להתעדכן, ליזום פעולות, להיות יצירתיים וחדשניים ולעורר מודעות להתנהלות שהיא לא רק ירוקה, אלא גם מקיימת. לכן השנה בחרנו להוביל את המועצה הירוקה בסימן: קמפוס ירוק- השלב הבא".
 
לימור סבן הרמולין, אחראית קמפוס ירוק במכון, סקרה את פעילות המכון בהיבטים ירוקים, הן בפן האקדמי והן בפן המנהלי.
 
למועצה הוזמנו נציגי אגודת הסטודנטים, אנשי סגל מנהלי וסגל אקדמי. אדר' ברכה קונדה הוזמנה להעביר הרצאה מרתקת בנושא: "איך הופכים מקמפוס ירוק לקמפוס מקיים?"

אדר' ברכה קונדה. הרצאה על הצורך בחזון כולל לפיתוח קמפוס מקיים

אדר' ד"ר אליאס מסינס העביר מצגת ובה רעיונות וצעדים אופרטיביים אותם ניתן להתחיל וליישם, הן בהיבט של קמפוס ירוק והן בהיבט של קמפוס מקיים.
 

אדר' ד"ר אליאס מסינס. דוגמאות ורעיונות ליישום.
 

מה זה קמפוס מקיים? איך הופכים לקמפוס מקיים? מוזמני המועצה משתפים במחשבותיהם בהתכנסות.
 
 
סטודנטים ואנשי סגל,
יש לכם רעיונות להתנהלות ירוקה יותר בקמפוס? רוצים להצטרף אלינו ולקחת חלק פעיל בקידום הנושא?  כתבו לנו למייל הירוק:
greencampus@hit.ac.il