חדשות והודעות

בטקס מרגש שנערך במכון חולקו תעודות הצטיינות ל-157 סטודנטים.

 

30 סטודנטים מצטייני נשיא, אשר זכו במלגה ו-127 מצטייני דקאן, קיבלו תעודות הוקרה מידי נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, אשר בירך את הסטודנטים ובני משפחותיהם ואמר: "HIT מכון טכנולוגי חולון דוגל מזה כ- 50 שנה למצוינות כדרך חיים. זהו חלק מחזון המכון להעמיד דור חדש מוכשר, יוזם, שאפתן, מצליחן ובעל נכונות לתרום לחברה ולמדינה. היכולות האישיות הגבוהות של הסטודנטים המצטיינים, אשר באו לידי ביטוי במהלך לימודיהם במכון, יחד עם ההכשרה למצוינות והחינוך לנטילת אחריות חברתית, הולכים בד בבד עם כלי ההוראה, המחקר והיצירה של סגל המכון".

 

פרופ' יעקובוב, נשיא המכון

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון

 

ד"ר יוליה עינב ,דקאנית הסטודנטים, אמרה: "אני חשה תחושת שמחה וגאווה מיוחדת לנוכח הנתון שבין כלל המצטיינים יש מצטייני נשיא המצטיינים ברציפות לאורך כל התואר, כ - 3 שנים ברציפות, וכן מצטיין דקאן המצטיין ברציפות זו השנה הרביעית. גם אני כמצטיינת דיקאן במהלך שנים רצופות בעברי, יודעת שהדרך אינה קלה, ונדרש כוח רצון עז לצד מאמצים ועשייה של ממש, לכן תודה לכם על ההשקעה וההשראה. אחוז הסטודנטים המתמודדים עם לקויות רפואיות קשות, ומוגבלויות, מבין המצטיינים, שווה לאחוזם מכלל הסטודנטים במכון, כאשר בין המצטיינים יש הנרתמים לסייע לסטודנטים מתקשים אחרים במסגרות של חונכות פר"ח, תגבורים ושירותי סיוע של מרכז הנגישות.

 

תודה מיוחדת למשפחות המצטיינים, הורים, אחים, בני זוג ולעיתים אף ילדים, על המעטפת התומכת, הבלתי נדלית אשר מאפשרת את ההתקדמות בדרך למצוינות, וכמובן לסגל המכון, האקדמי והמנהלי, על העשייה המבורכת לאבטחת האיכות והמצוינות, וההקפדה על הסטנדרטים הגבוהים בכל רובדי העשייה".

 

ד

ד"ר יוליה עינב, דקאנית הסטודנטים

 

ידידיה איש שלום, בוגר בהצטיינות של הפקולטה לעיצוב נאם בשם הסטודנטים המצטיינים וסיפר כי שנתיים לאחר שנפצע קשה בתאונת צניחה במהלך שירותו הצבאי החל את לימודיו במכון, במחלקה לעיצוב פנים.

 

"היו אלה שנים מאוד משמעותיות עבורי. שנים של למידה מתוך עניין בקורסים מרתקים, בחדוות יצירה ועיצוב פורץ גבולות, גם בשעות הקטנות של הלילה. הכרתי חברים יקרים ומוכשרים ומרצים מסורים שפעמים רבות השקיעו מעל ומעבר למקובל למען הצלחת תלמידיהם.

נקודות משבר ונקודות שיא, אתגרים שונים, חברים ואנשים טובים באמצע הדרך, מזכירים לנו שוב ושוב כי אנו לא הולכים בה על מנת לקבל פרס. כפי שציינתי בראשית דברי, לא ההצטיינות מנחה אותנו כי אם עשיית הטוב ביותר שביכולתנו, בכל מרחב בו אנו פועלים. אין זה עניין של הישגיות בלבד, אלא חתירה לטוב האנושי ולמימוש הפוטנציאל האישי בכל התחומים: החל בתחום המקצועי וכלה בערכים, מידות, מוסר ויחס לזולת. לצד הכבוד שבהצטיינות ישנה האחריות למימוש ערכים אלה" .

 

ידידיה איש שלום, בוגר בהצטיינות של הפקולטה לעיצוב

ידידיה איש שלום, בוגר בהצטיינות של הפקולטה לעיצוב

 

לירון ענבל פרסי, יו"ר אגודת הסטודנטים בירכה ואמרה: אומרים שההצלחה איננה יעד, אלא דרך חיים ואני חושבת שאתם הדוגמה הטובה ביותר לכך; השאיפה שלכם למצוינות היא הדלק שמניע אתכם לדרוש מעצמכם יותר, להציב עוד אתגרים, להתמודד עם כל קושי, לא לוותר ומדרבנת אתכם להיות תמיד עם הפנים קדימה, בדרך להצלחה הבאה. תומס אדיסון אמר את מה שאתם כבר וודאי יודעים - “נכשלתי כל הדרך עד להצלחה”. כמעט כולנו עברנו כשלונות מפוארים, אבל החוכמה האמיתית היא להבין שכל מכשול הוא רק עוד מדרגה בדרך להצלחה, כשלונות מתקיימים כדי שנוכל ללמוד ולצמוח מהם בכדי להגיע למצוינות אותה אתם מייצגים.

 

הסטודנטים, בני משפחותיהם ואורחיהם, יחד עם אנשי סגל המכון נהנו מאתנחתא מוזיקלית בביצועם של נוי דקל ויואב דולינסקי וגם החום הכבד ששרר במהלך היום לא שיבש את ההתרגשות והשמחה.

 

 

פורסם: 23/05/2018