חדשות והודעות

התעשיינית גב' דיתה ברוניצקי בביקור ב HIT מכון טכנולוגי חולון

 
גב' דיתה ברוניצקי, תעשיינית, ממקימי "אורמת"  וכלת תואר לשם כבוד תשע"ו  של HIT , ביקרה במכון הטכנולוגי כאורחת הנשיא .

הביקור נועד להרחיב ולהעמיק את שיתופי הפעולה בין הגב' ברוניצקי  למכון  ולשלבה כמנטורית במסגרת הפעילות לקידום נשים באקדמיה.
 
גב' אבישר, עו
בתמונה מימין לשמאל : גב' מירי אבישר, עו"ד אורנה קופלוביץ , גב' דיתה ברוניצקי, פרופ' אדוארד יעקובוב, ד"ר יוליה עינב ,ד"ר רפאל ברכאן
 
את פניה של הגב' ברוניצקי  קיבל פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון , אשר הציג בפניה את המכון והנעשה בו בתחום הנגשת ההשכלה הגבוהה לכלל האוכלוסיות במדינה. ד"ר רפאל ברכאן ,ראש רשות המו"פ וקשרי חוץ  הציג את פעילות הרשות ועו"ד אורנה קופלוביץ  הציגה את  פעילות המכון בהקשר של קידום נשים באקדמיה ובדגש על תוכנית ה"נבחרות". דיקאנית הסטודנטים,  ד"ר יוליה עינב סקרה בפני האורחת את הפעילות החברתית והמלגות הנינות במכון.
 
במהלך ביקורה סיירה הגב' ברוניצקי במעבדת האנרגיה החלופית ורשת חכמה  במעבדה החדשה לסינתזה וחקר של ננו-חומרים ובמעבדת הטריבולוגיה וכן ביקרה בתערוכת  הצילומים "A-esthetics: "סלאמס" במבט אחר" המתקיימת בספרייה.
 
גב' ברוניצקי, עו
בתמונה מימין לשמאל :גב' דיתה ברוניצקי, עו"ד אורנה קופלוביץ, פרופ' אדוארד יעקובוב, ד"ר יוליה עינב
 
בסיום הביקור הוחלט כי שיתוף הפעולה בין המכון לבין הגב' ברוניצקי יכלול, בין השאר, את שילובה כמנטורית במסגרת המרכז לחדשנות ומו"מ במכון, שיתוף פעולה עם הפורום הציבורי בנושא קידום ההשכלה הטכנולוגית אשר היא מכהנת בו כיו"ר, הענקת מלגות לסטודנטים במסגרת פרויקט חברתי אשר יתבצע כחלק מפעילות פרויקט "תובנות בחינוך" המתקיים ביבנה וכן על שילובה במסגרת אגודת ידידי המכון.

"אנחנו רואים בגב' ברוניצקי שותפה אמיתית לפעילות שלנו במכון ומקור השראה עבור נשים רבות" סיכמה עו"ד קופלוביץ, שיזמה את הביקור.