חדשות והודעות

קורס מקוון של HIT נבחר זו פעם שנייה למיזם "ישראל דיגיטלית"


קורס ניהול משא ומתן מקוון בהובלת עו"ד אורנה קופלוביץ, מרצה במכון וראש המרכז לניהול משא ומתן וחדשנות עסקית, נבחר להיות חלק מהפלטפורמה הלאומית "קמפוס" השייכת למיזם הלאומי "ישראל דיגיטלית".

תהליך השיפוט של ההצעות כלל מספר שלבים. ראשית, ההצעות חולקו לשלושה תחומים והועברו לחברי ועדת השיפוט הרלוונטית - מדעי החברה והרוח, מדעי הטבע ותחום ההוראה. בהמשך, נערכו ישיבות של הוועדות, בהן דירגו החברים את ההצעות, בהתאם לקריטריונים שנקבעו ופורטו בקול הקורא. המלצות ועדות השיפוט עלו לדיון, כאמור, בוועדת הליווי של מל"ג וות"ת לנושא למידה דיגיטלית, והקורסים הזוכים אושררו על-ידי המנגנון הרלוונטי במשרד לשוויון חברתי, אשר בו פועל מטה המיזם הלאומי "ישראל דיגיטלית".
 

מנימוקי ועדת השיפוט: "הוועדה התרשמה כי מדובר בנושא חשוב ולו היבטים יישומיים הפונים לקהל צעיר. הוועדה סברה כי לקורס יש פוטנציאל והתרשמה כי למרצה יש ניסיון ומיומנויות בהעברת הנושא."
עו"ד אורנה קופלוביץ: הוראת ניהול משא ומתן היא מאתגרת לכשלעצמה, ודורשת פיתרונות יצירתיים לסוגיות סבוכות. כשמדובר בהוראת קורס מקוון האתגר משמעותי הרבה יותר.

בהצעה שהגשנו הושקעה מחשבה רבה בתרגום ידע אקדמי ומקצועי לשפה ברורה ויצירת מתודולוגיה ייחודית שתאפשר פניה לקהלים רחבים מחד, ויצירת ארגז כלים אישי לכל לומד מאידך.
בנוסף, ההצעה מביאה לידי ביטוי ידע ותובנות אודות שימוש בכלים טכנולוגיים ללימוד משא ומתן, אשר נצברו בתהליך ארוך, של למעלה מעשור, בו אני עוסקת בפיתוח כלים טכנולוגיים ללימוד ניהול משא ומתן, לטובת הסטודנטים שלנו.
 
ניהול משא ומתן היא מיומנות חשובה בחיים המקצועיים והאישיים של כולנו ואני רואה בה שפה, שידיעתה מהווה יתרון חשוב. ההכרה של מל"ג בתחום ובקורס הספציפי, מהווה הכרה חשובה הן במוניטין של המכון כמוסד אקדמי והן בחשיבות הנושא ובמתודת הלימוד שהוצעה.

הזכייה תאפשר לנו לבנות קורס מקוון ברמה מקצועית ובסטנדרטים גבוהים, שיאפשר לקהלים רבים להיחשף לידע והניסיון המקצועי בתחום. היחידה לקידום הוראה במכון, בראשות ד"ר רונן המר צברה ניסיון בהפקת קורס כזה השנה ואני שמחה על ההזדמנות לשלב כוחות לעשייה משותפת.

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT:  אני מאוד שמח על זכייתה של עו"ד אורנה קופלוביץ בקול הקורא לקורס משא ומתן. אורנה הינה אחת מחברות הסגל הוותיקות והמובילות במכון, מרצה בפקולטות לניהול טכנולוגיה וטכנולוגיות למידה ובו זמנית תורמת לקידום 4 תוכניות לימודים לתואר ראשון ושני, וזאת בנוסף להיותה יועצת הנשיא בנושא החשוב של קידום נשים באקדמיה.
 
לפני כשנתיים הוקם במכון המרכז לחדשנות וניהול משא ומתן ואני משוכנע ששילובו של הקורס עם פעילויות המרכז יביא ערך מוסף למכון במישורים רבים.
 
 
תאריך פרסום: 23.8.17