חדשות והודעות

קליטת עשרה עובדי סגל מינהלי להסכם הקיבוצי

הבוקר התקיים טקס לקליטת עשרה עובדים של המכון להסכם הקיבוצי של עובדי המינהל.
הנהלת המכון מברכת על כניסת העובדים להסכם הקיבוצי. במסגרתו ייהנו העובדים, בין היתר, מיציבות תעסוקתית והמכון ימשיך ליהנות מעובדים מצוינים ומסורים. עשרת העובדים הנקלטים הינם פי שניים מכמות העובדים שנקלטו להסכם הקיבוצי בשנה שעברה, ובכוונת המכון להמשיך הרחבת מגמה ברוכה זו.
 
 
נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, בירך על המהלך ואמר: "משפחת HIT  חוגגת היום אירוע מיוחד שלא היה דוגמתו 48 שנים, שבו 10 מעובדי המכון מצטרפים בבת אחת להסכם הקיבוצי. אני מקווה שנמשיך במגמה הזו. אני מעריך מאוד כל אחד ואחת מכם כי רק בזכות המקצועיות, המסירות והנאמנות שלכם המכון ממשיך להתקדם. תודה גם למנהלים הממונים על העובדים אשר יכולתם לקדם, לתמוך ולדאוג לעובדים הוא אחד מסודות ההצלחה שלנו".
 
מנכ"ל המכון, מר שמואל גולדברג בירך את הנוכחים ואמר כי הנבחרים הנמצאים כאן היום צברו יחד יותר מ-100 שנות ניסיון מקצועי... וציין כי כולנו שותפים לעשייה במקום ופנינו להמשך העשייה והשייכות.
 
עוזר מנכ"ל למשאבי אנוש, עו"ד ישי פיגנבוים: "המכון התברך בעובדים מצוינים המבצעים את עבודתם נאמנה. הבטחת תנאיהם של העובדים ובראשם היציבות התעסוקתית תתרום לא רק לעובד אלא גם למכון שייהנה מעובדים מסורים ויציבים."
 
יו"ר ועד העובדים המינהליים, מר משה ירונסקי: "כשעובד מגיע מאושר למקום העבודה גם עבודתו יוצאת נשכרת. ברצוני להודות לכל המנהלים אשר עזרו לנו בהמלצות וככל שהמכון יגדל ויתרחב במספר הסטודנטים כך נרוויח מכך כולנו."
 
 
 
פורסם: 26.4.2017