חדשות והודעות

ארגון בוגרי HIT הושק באירוע חגיגי

 

בערב החגיגי, השתתפו כ- 70 בוגרות ובוגרי תואר ראשון ותואר שני  מתקופות שונות ומהפקולטות השונות במכון, אשר הגיעו למפגש הראשון.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, בדברי הפתיחה

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, בדברי הפתיחה

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT  אמר בדבריו לבוגרים כי השקתו של ארגון הבוגרים הוא צעד מתבקש וכי העובדה שכל כך הרבה בוגרים נענו ליוזמה מעידה על כך כי המכון הטכנולוגי איננו רק מוסד אקדמי עבורם אלא גם משפחה ובית שני.

 

גב' סבן, פרופ' יעקובוב, עו

גב' סבן, פרופ' יעקובוב, עו"ד רוזנצוויג, מר ברנשטיין

 

עו"ד אורה רוזנצוויג, יו"ר ארגון הבוגרים: "מניסיוני אני מאמינה שמעבר להשכלה, ממשקים וקשרים מקדמים את האדם ואת העשייה שלו. ארגון בוגרים הוא פלטפורמה מצויינת לקדם ולפתח זאת. ארגון בוגרים איתן יתן ערך משמעותי הן לבוגרים והן למכון".

 

גב' לימור סבן

גב' לימור סבן

 

לימור הרמולין –סבן, אחראית ארגון הבוגרים:
"ערב זה וההיענות המרשימה של הבוגרים מוכיחה מעל לכל ספק שאכן הגיעה העת והגיעה השעה של-  HIT המכון הטכנולוגי חולון יוקם ארגון בוגרים שיתרום לפיתוחה של קהילה ענפה,תוססת ומשמעותית של בוגרי המכון. צעדנו היום צעד חשוב לעבר המטרה".

 

גב' איילת גרדמן

גב' איילת גרדמן

 

איילת גרדמן , מומחית בתהליכי תקשורת בינאישית וארגונית סחפה את משתתפי הערב בהרצאה בנושא משמעותי עבור הבוגרים- השתלבותם, התפתחותם וסלילת דרכם בעולם העבודה והקריירה ומינוף יכולות ה-  NETWORKING שלהם.

 

ארגון בוגרי HIT אירוע

 

במהלך הערב עלו לבמה שני בוגרים אשר סיפרו את סיפורים האישי ומעורר ההשראה. איציק דיין, 34 בוגר הפקולטה להנדסה אשר בצעד מרגש ויוצא דופן החליט לתרום את המשכורת הראשונה שלו כמהנדס למכון ולפרויקט "אקדמיה" בו לקח חלק כסטודנט. איציק שיתף את הקהל בסיפורו האישי ובדרך שעשה כנער מבית שאן, דרך לימודיו במכון ועד לתפקידו הנוכחי כמהנדס באלביט, המנהל פרויקט בהיקף של 100 מיליון דולר ומנהל 10 מהנדסים תחתיו.

 

פרופ' יעקובוב, עו

פרופ' יעקובוב, עו"ד רוזנצוויג

 

חגית קאופמן, בוגרת הפקולטה לעיצוב משמשת כסגנית נשיא בחברת WIX שיתפה את אורחי הערב בספורה האישי ובדרכה המקצועית לתפקידה הבכיר הנוכחי, וציינה כי היא מוקירה מאוד את בוגרי המכון ואת הרמה הגבוהה של התואר האקדמי שלהם וכאשר היא נדרשת לגייס עובדים היא שמחה תמיד לקבל לשורות החברה בוגרי HIT.

 

ארגון בוגרי HIT אירוע

 

בהמשך הערב התקיימו דיונים במתכונת של "שולחן עגול" בהם הועלו הצעות ורעיונות להמשך פעילות ארגון הבוגרים וכן  התבצעה חשיבה משותפת לגבי המשך פעילות הגרעין היזמי, ושילוב כלל בוגרי המכון. בסבבי הדיון עלו הצעות, רעיונות, דעות ואפשרויות אותן הציגה כל קבוצה לאחר מכן בפורום הכללי. בין השאר הועלו רעיונות לקיום האקתונים, ערבי רעיונות, ושילובים מולטידיסיפלינראיים של בוגרי הפקולטות השונות. האורחים והמארחים ציינו בחיוב את הההתלהבות וההירתמות של גרעין אירגון הבוגרים לעבודה המשותפת להמשך פעילות .

 

 

פורסם:8.6.2018