חדשות והודעות

ח"כ ד"ר אכרם חסון ממפלגת "כולנו" ביקר במכון

 
בפגישה אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, כיהוא מעריך ומוקיר את תרומתם של בני ובנות העדה הדרוזית למדינת ישראל, וציין כי הוא מחויב באופן אישי לנושא הנגשת ההשכלה הגבוהה לכל אזרחי מדינה ישראל, נושא המהווה אחד היעדים המרכזיים בתוכנית האסטרטגית של המכון.
 
ד"ר יוליה עינב, מר שמואל גולדברג, ח"כ ד"ר אכרם חסון, פרופ' אדוארד יעקובוב, פרופ' דוד שויחט

פרופ' יעקובוב אמר כי הוא רואה מחויבות לא רק בהקניית ההשכלה הגבוהה אלא גם בכך שהבוגרים ישולבו בתעשייה בתפקידים בעלי אופק מקצועי  שיאפשר להם ולמשפחותיהם ביסוס כלכלי.

ח"כ חסון ציין כי הוא רואה חשיבות ללימודים במקצועות הטכנולוגיים שכן אלו מהווים את עתידה של המדינה וכי הוא מעוניין בהרחבה ובהעמקת שיתוף הפעולה עם המכון הטכנולוגי על מנת לאפשר ולספק מעטפת במלגות לימודים ובפתרונות דיור ולאפשר לבנות ובני העדה לרכוש השכלה גבוהה.

ד"ר יוליה עינב, דיקאנית הסטודנטים הציגה בפני האורח את הפעילות של היחידה למעורבות חברתית בדקאנט הסטודנטים.
 
ביקור במעבדת הרובוטים במרכז לחדשנות
ביקור במעבדת הרובוטים במרכז לחדשנות

מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג הדגיש את חשיבותם של מעונות הסטודנטים העתידים לקום כחלק מפתרון הבעיה המרכזית של בנות ובני העדה הדרוזית המתגוררים ברובם הגדול בצפון הארץ ומעוניינים לרכוש השכלה גבוהה במרכזה.
 
פרופ' דוד שוייחט, סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, ציין כי הקמת מעונות לסטודנטים תהווה פיתרון מושלם שיאפשר הנגשה מלאה של הלימודים האקדמיים לבני ובנות המגזר הדרוזי שכן רכישת ההשכלה הגבוהה תהפוך לקלה ונגישה עבורם לאור מיקומם בצפון הארץ.
 
האורח סייר בקמפוס לרבות בתערוכת הבוגרים של הפקולטה לעיצוב וכן במרכז המעבדות  ועמד מקרוב על הפעילות הענפה המתקיימת בו . עם סיום הביקור אמר פרופ' יעקובוב לאורח כי הוא רואה בו שותף חיוני ומשמעותי לדרך ולמטרה שהיא לשרת את  בנות ובני הדור הבא, להעניק להם כלים להצלחה שכן הצלחתם היא הצלחתנו".
 
 
 
פורסם:31.7.2017