חדשות והודעות

6 עובדי הסגל המנהלי זכו בתעודות הצטיינות בטקס שנערך במכון

 
נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג, פרופ׳ דוד שויחט, סגן נשיא לעניינים אקדמיים ועו״ד ישי פיגנבוים, עוזר מנכ״ל למשאבי אנוש העניקו תעודות הצטיינות לשישה עובדים מנהליים בטקס מרגש שנערך היום.
 
הנהלת המכון ואנשי הסגל המהלי המצטיינים
הנהלת המכון ואנשי הסגל המהלי המצטיינים. צילום: מריה וקולנקו

העובדים נבחרו על פי המלצות הממונים וחבריהם לעבודה והקריטריונים לבחירה היו: מחייבות ארגונית, מקצועיות, מתן שירות מעל ומעבר, יחסי אנוש, שיתופי פעולה, יושרה ואמינות, תרומה למחלקה ו/או למכון. עובדי הסגל המנהלי אשר זכו בתעודת הצטיינות ומענק כספי :

גב' אהובה אורן
רכזת אקדמית במחלקה למדעי המחשב בפקולטה למדעים, עובדת מצטיינת לשנת תשע"ז. עובדת במכון משנת 1991. 
מנימוקי הועדה: אהובה היא מוסד בפקולטה למדעים. היא מקור ידע וזיכרון ארגוני רחב לסגל, לסטודנטים ולקולגות. אהובה תמיד נכונה לעזור, להסביר, לחנוך ומשרה תחושת ביטחון בפני כל הפונה אליה. אם תפנה לאהובה- תהיה בטוח שאתה בידיים טובות ובטוחות, תמיד.
 
גב' גילה איציק
מנהלת מדור בחינות במזכירות האקדמית, עובדת מצטיינת לשנת תשע"ז. עובדת במכון משנת 1996.
מנימוקי הועדה: גילה ונשות צוות מדור הבחינות מעניקות שרות מקצועי, אדיב ונגיש לכל הסגל האקדמי והמנהלי תוך כדי שיתוף פעולה, דיוק ועמידה בלוחות זמנים. גילה האחראית על ניהול מערך מורכב זה מבצעת את תפקידה בצניעות, מאור פנים ורוח טובה.
 
מר גולדברג, מנכ''ל המכון
מר שמואל גולדברג, מנכ''ל המכון. צילום: מריה וקולנקו
 
גב' מיכל זכריה
אחראית מרכז הנגישות בדקאנט הסטודנטים, עובדת מצטיינת לשנת תשע"ז. עובדת במכון משנת 2006.
מנימוקי הועדה: משרדה של מיכל, העמוס לעייפה במכתבי הוקרה, מעיד טוב מכל על התודה שמוקירים לה מאות סטודנטים ובוגרים של המכון. עבור הסטודנטים הנהנים משירותי מרכז הנגישות מיכל אינה רק האחראית על המרכז, היא גם אוזן קשבת ומשענת להיתמך בה בתקופות קשות. עבור מיכל, הנגשת ההשכלה הגבוהה היא ערך עליון וציונות לשמה.
 
גב' אתי חכים
רכזת התואר השני בפקולטה לניהול טכנולוגיה, עובדת מצטיינת לשנת תשע"ז. אתי עובדת במכון משנת 1978- עוד מעט 40 שנים.
מנימוקי הועדה: אתי היא "הפנים" של התואר השני בפקולטה, ואצלה "הכל למען החוג והסטודנטים". גישתה לקולגות, ממונים, מרצים וסטודנטים – תמיד אדיבה ושירותית במיוחד. אתי תמיד נכונה לסייע ולחלוק מנסיונה הרב ובמילותיהם של הממליצים עליה אתי היא "אחת ויחידה".
 
גב' אסתי טל
רכזת תחום תקשורת וביו-הנדסה בפקולטה להנדסה, עובדת מצטיינת לשנת תשע"ז. אסתי עובדת במכון משנת 2003.
מנימוקי הועדה: אסתי טל היא דוגמא ומופת לתפקיד רכזת פקולטטית. היא ניחנה בשירותיות גבוהה ובמתן יחס אישי ואוזן קשבת לסטודנטים ולמרצים כאחד. אסתי קידמה ומקדמת מטרות רבות ובכלל כך יוזמות ורעיונות חדשים והכל בגישה חיובית ובחיוך תמידי.
 
מר יבגני רבינוביץ'
רכז הרכש במרכז הלוגיסטי, עובד מצטיין לשנת תשע"ז. עובד במכון אף הוא משנת 2003.
מנימוקי הועדה: יבגני מרכז את כל תחום הרכש במכון, נושא עמוס ורגיש במיוחד, והוא עושה זאת במקצועיות גבוהה, חריצות ותמיד עם חיוך על הפנים. יבגני תמיד מצוי בכל פרט ופרט בהזמנות הרכש ועובדי המכון זוכים ממנו לשירות מהיר, אדיב ומקצועי ביותר. תרומתו של יבגני למחלקה בפרט ולמכון בכלל משמעותית ביותר וזאת יעידו כולם. 
 
הנהלת המכון, חברי הוועדה ואנשי הסגל המנהלי המצטיינים
הנהלת המכון, חברי הוועדה ואנשי הסגל המנהלי המצטיינים . צילום: מריה וקולנקו
 
בדברי ברכתו ציין מנכ"ל המכון כי  הייתה היענות רבה  בקרב העובדים להמלצה על עמיתים מצטיינים וכי הוגשו 58 המלצות  מקרב כל העובדים המנהליים.

עוד אמר כי ה"אני המאמין" המנהלי שלו הוא יצירת אווירת עבודה המבוססת על איכות ומצוינות, הוגנות והגינות ואכפתיות ארגונית. לדבריו התחומים הללו שזורים זה בזה וכל אחד מהם כולל בתוכו את כל מגוון האספקטים ההופכים ארגון למצטיין. לדבריו כל עובדי HIT   הינם עובדים מסורים, רואיים ומצוינים והודה לנשיא על היוזמה  שלו להעניק תעודות הצטיינות לסגל  המנהלי דוגמת הנהוג עם  הסגל האקדמי .

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון אמר כי זו אכן השנה הראשונה בה הוחלט על הענקת תעודות הצטיינות לסגל המנהלי וכי הוא מציע לא רק להפוך את הטקס לאירוע שנתי אלא אף להגדיל מדי שנה את מספר מקבלי תעודות ההוקרה .

חברי הועדה: 
מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון
עו"ד ישי פיגנבוים, עוזר מנכ"ל למשאבי אנוש
עו"ד שרון ווסוקי שפינדלר, יועצת משפטית
לימור סהר-ענבר, מנהלת מחקר והערכה
יפעת רוזנטל-כהן, מזכיר אקדמי
מר משה ירונסקי, מנהל היחידה האורקולית ויו"ר ועד עובדים
 
מרכזת הועדה:
גב' מאיה מסקילסון, רכזת משאבי אנוש