חדשות והודעות

אקדמיה +, ללמוד וליהנות מכל הפלוסים


מימון מלא של שכ"ל וסדנאות התפתחות והעצמה אישית הם רק חלק מהדברים הנפלאים מהם נהנים המשתתפים בתוכנית "אקדמיה פלוס". בוגרי התוכנית עוטים גלימות ומקבלים תואר.
 

לפני טקס הענקת התארים השנה, נערך מפגש אינטימי ומרגש של כל בוגרי המכון שהשתתפו בתוכניות  "אקדמיה פלוס", "עתידים לתעשייה" וסטודנטים יוצאי אתיופיה הממומנים על-ידי מנהל הסטודנטים העולים.
 

מיכל זכריה, רכזת תכניות של מלגות מיוחדות  והיועץ האקדמי ד"ר דן קצין, שליוו את הבוגרים ב 4 השנים האחרונות הילכו בין הבוגרים עוטי הגלימות בפנים זורחות ובגאווה גדולה, חשים כמו הבוגרים עצמם את תחושת ההישג.


סלי ביינסין, בוגרת הפקולטה לניהול טכנולוגיה:  "מיכל, את תמיד היית שם בשבילי כמו חברה. תמיד הרגשתי שאני יכולה להתייעץ איתך ולפנות אלייך. גם אחרי בחינה לא מוצלחת במיוחד- מפגישה איתך יצאתי עם אנרגיה מחודשת ומוטיבציה גבוהה להמשיך ולא להישבר. תודה לך".

סליי מימנה את הלימודים בכוחות עצמה ולמדה ב"מסלול הגמיש", אשר איפשר לה לשלב עבודה במשרה מלאה עם לימודי תואר ראשון בניהול טכנולוגיה.
 
נתי איילה, מלגאי של "עתידים לתעשייה" ,בוגר הפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה:  " הגעתי למכון לאחר שהתנסיתי בלימודים במקום אחר. פה סבר הפנים היה אחר מההתחלה, וזה מה שגרם לי לרצות לעבור ללמוד דווקא פה.  מיכל נתנה לי להרגיש "חלק מבית", ולאורך הדרך תמיד ליוותה ועזרה. לא הייתי מסיים את התואר ללא העזרה של דן ומיכל. ללמוד ב HIT  זו ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים".
 
 
 
 
אלמנו טסמה, בוגר הנדסת חשמל ואלקטרוניקה : "יש פה אנשים מיוחדים. מרצים שנשארים עם הסטודנטים מעבר לזמן השיעור. אני נשוי + 3 ילדים,  גר בנתיבות ועושה מילואים כ 50 יום בשנה. אני רוצה להגיד שבזכות הסגל הנהדר אני מגיע היום לטקס הענקת התארים. אני רוצה לציין במיוחד את מיכל זכריה על הליווי האישי והמתחשב,  את ד"ר מיכל סלע שדלתה תמיד הייתה  פתוחה בפני, ד"ר דן קצין- מרצה שהוא גם מחנך אכפתי ואת ד"ר ארבל . אני רוצה לברך את כל בוגרי התוכנית שמקבלים תואר היום".

מיכל זכריה, רכזת תכניות מלגות מיוחדות: "תכנית "אקדמיה פלוס" תוכננה במיוחד עבור צעירים משוחררי צבא או שירות לאומי מהפריפריה החברתית-כלכלית ומאזורי עדיפות לאומית, בעלי יכולת ורצון לרכוש תואר אקדמי. התכנית היא תולדה של תפיסה חברתית של המכון, הדוגלת במתן שוויון הזדמנויות בהשכלה הגבוהה ככלי לניעות חברתית. התכנית מעניקה מעטפת כלכלית, אקדמית, חברתית ורגשית למשתתפיה, ומלווה את הסטודנטים גם בתהליך היציאה לשוק התעסוקה.  בנוסף, המכון עובד בשיתוף פעולה עם עמותת "עתידים לתעשייה" שמעניקה מלגות וסיוע לסטודנטים יוצאי אתיופיה ועם מנהל הסטודנטים העולים שמאפשר מימון שכ"ל לסטודנטים  יוצאי אתיופיה ולסטודנטים עולים".
 
"הייתה לי הזכות ללוות קבוצה נפלאה של סטודנטים חדורי מוטיבציה, שלמרות הקשיים, לא נשברו ובנחישות סללו את דרכם לעבר היעד, אליו הגענו כולנו היום- טקס הענקת תארים!"
 
" היום, אני רוצה להגיד לסטודנטים, תעשו לכם  "טקסי הצלחה" בכל יום. תפרגנו לעצמכם מידי בוקר על מי שאתם, על הדרך שעברתם ועוד תעברו, על ההישגים היפים שלכם ועל הדרך המיוחדת של כל אחד מכם להתמודד עם אתגרים".
 
ד"ר מיכל סלע, ראש מנהל הסטודנטים: " ההישג הוא כולו של הסטודנטים. אנחנו רק אפשרנו להם להביא את המצוינות שבהם לידי ביטוי"  לסטודנטים עצמם אמרה: " תתענגו על הרגע, מהשנייה הזו. אל תחשבו על כל מה שעוד יש לכם להשיג ולעשות. שתו כוס יין,  היום תהיו ברגע הזה. של חגיגת ההישג. כולו שלכם".
 
ד"ר דן קצין: "עבורי היום זה היום המאושר בשנה. מאחל לכל החבורה הנפלאה הזו הצלחה גדולה."
 
 

מועמדים ומתקבלים לשנה"ל תשע"ה,  מוזמנים להגיש מועמדות לתכנית "אקדמיה +"
מועמדים ומתקבלים יוצאי אתיופיה לשנה"ל תשע"ה, מוזמנים להגיש בקשה למלגת "עתידים לתעשייה"
ולהגיש טפסים  ובקשה למנהל הסטודנטים העולים.